torsdag 22 september 2011

Förmiddagen!

Förmiddagen gick i en rask takt idag! När bloggmamman gick till jobbet så knäppte axel och jag på tv:n inne vid sängen och där gjorde vi av med nästan en timme tillsammans! Mysigt!

Sen blev det frukost och efter den så började jag packa en låda till med saker! Axel tröttnade dock snabbt så den fick vänta en stund och vi gick in på hans rum och lekte istället!

Sen drabbades Axel av svår sovönskan så han somnade gott i sin vagn och jag kunde packa färdigt min kartong jag börjat på. Mitt i packningen kom Sebbe på besök, mycket uppskattat, och bör lådan var igenstängd så var jag tvungen att krossa honom i wordfeud! Oj, vilken drog det är!

Efter att Axel och jag fått i oss lunch så tänkte vi gå ut en runda! På med kläder och ut kom vi. Hade lagom börjat leka i sanden när regnet formligen börjar ösa ner! En snabb rusch hem fick det bli, men dyngsura hann vi bli ändå!

Så nu sitter vi i lägenheten igen, men va fanken... Vi har kul där också!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar