måndag 8 augusti 2011

Första jobbdagen avklarad!

Sitter en ganska mör bloggmamma i soffan just nu! Mycket intryck och ny info gör att jag känner mig trött nu efter en dag på jobbet, trots att barnantalet inte varit stort idag! Så ikväll blir det en jättetidig kväll:) Och i morgon ringer klockan 05.00 och då vet jag att jag kommer tacka mig själv om jag kommit tidigt i säng ikväll! Dagen har varit jättebra och det var skoj att träffa både personal och barn igen!

På hemmaplan har det gått bra vad jag förstått! Bloggpappan var så nöjd med dagen när jag kom, förutom middagen som Axel just satt och åt när jag kom förbi köksfönstret för den gillade inte Axel utan han baa spottade ut den. Axel blev glad när jag kom hem och log och ville gärna komma till mig, härligt!

Vi hann med att titta på lite bröllopsförberedelser innan bloggpappan gav sig av till fotbollsträning. Axel och jag gick till en lekpark och busade och hade skoj! Vid 7-tiden somnade en trött pojke och nu är det snart dgas för mamman att gå samma väg! När bloggpappan kommer från träningen sover vi nog båda två!

/Bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar