onsdag 8 juni 2011

Fortsatt grinig kille...

Ja, som överskriften säger så har dagen mest bestått av gnäll från en liten kille som absolut inte varit nöjd. Vi känner inte alls igen vår, i princip alltid jätteglada, lille skrutt. Idag har han velat vara nära mig hela dagen, helst i famnen men när vi lekt har jag behövt vara i närheten hela tiden. Om jag har behövt göra något och använda båda händerna och satt honom på golvet har han direkt tjurat ihop...Också detta i motsats till andra dagar...Han har sovit en hel del, mer än i vanliga fall. Är lite jobbigt att se när man inte vet vad det beror på och inte kan göra något åt en speciell sak. Jag tycker vi har kollat det mesta, kanske beror det på tänder, kanske på värmen...Maten har dock fungerat bra idag, skönt det i alla fall! Mot kvällen tycker jag nog att han piggnade till efter att ha sovit en lång stund så vi hoppas på bättring till i morgon!

Bloggpappan slutade tidigt idag och det var underbart att han kom hem för avlastning. Eftermiddagen innehöll mys med hela familjen, lite lek i lekpark och i Axels rum. Mot kvällen gick vi en runda då bloggpappan skulle på stadsvandring med sitt jobb. Vi lämnade honom vid samlingsplatsen och Axel och jag fortsatte mot mormorn och morfarn. Där kom Axel verkligen igång som vanligt och kröp och gick omkring på gården och åt en hel korv som morfar grillat!

/Bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar