fredag 25 februari 2011

Inlägg från mormor och morfar!

Jag sitter hos Axels mormor och morfar och bloggar ikväll. Axel och jag är här ikväll för bloggpappan är och trubadurar. Vi har ätit pizza och kollar Let´s dance. Egentligen kollar jag ju hellre på På spåret men det spelas in så det får vi kolla på när detta är slut. Axel sover gott i mormors säng, ser så himla mysigt ut. Han har verkligen gottat ner sig där!

Dagen har varit mycket lugn. Axel vaknade halv sju i morse så klockan 8 var vi färdiga och bara inväntade att klockan skulle ticka lite för att Axel skulle kunna äta gröt och efter det väntade en promenad! Strax efter 9 var vi ute på vår runda och vi promenerade i ca 1 timme! Jättehärligt väder och vi matade fåglarna på rundan också! Hemma igen busade vi som bara den, Axel är ju alltid världens solstråle så vi skrattar så det kluckar båda två:)

Axels farfar kom inom och hämtade sina Axel-muggar, och även faster Lindas och Tomas. Vid 13-tiden kom bloggpappan hem, men gick strax igen för han skulle och fylla i sin Axel-tatuering. Axel, jag och moster Fia gick till garnaffären och köpte massor av garn! Det var 30 % rabatt på allt garn, så vi fick mycket garn för lite pengar:) Så nu ikväll har jag påbörjat mitt mössprojekt, får se om jag löser det! Axel charmade "tanten" i garnaffären och hon tyckte han var mycket tålig medan vi väntade på vår tur! Sötaste Axel!

Nehe, dags att fortsätta med stickningen:)

Trevlig helg!

/Bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar