onsdag 6 oktober 2010

Jävla bönder!

Ja jävla bönder säger jag! Förstöra en onsdag med sånt skit! Herregud!

Sjukstugan på östra köpmansgatan 27 fortsätter även idag. Axel har fått lite högre feber, men ögonen klibbar mindre, näsan är ytterst lite mindre täppt, men framför allt så äter han bättre! Vid fyra så slök han 170 ml rakt av, inte en droppe slank undan! Det är nytt rekord för vår lille kille!

Annars så har dagen varit fylld med telefonsamtal. kurator hit och kurator dit, försäkringskassan fram och tillbaka, samtal till sjukhuset, och däremellan lite prat med vänner och föräldrar. Vi har i alla fall kommit så långt så att vi ska samtala lite med en kurator från sjukhuset, bara snacka av sig liksom! Får se om det är vår grej, men helt klart värt att pröva.

Vad det gäller mig och min vistelse hemma med familjen så verkar det vara löst! Och det mina vänner var en sten på cirka 9.000000 ton som plötsligt ramade bort från mitt bröst. Dock så känns det jobbigt och elakt att lämna arbetskamrater och barn på jobbet med det som vi satt igång rent verksamhetsmässigt, men jag måste tänka på mig och min familj i första hand. Det finns ju tack och lov bra vikarier.

Tänkte bjuda på några bilder på Axel också!





/bloggpappan

3 kommentarer:

  1. Bahaaa J skäms lite på dig o trakaner pa bönderna :p jag ska fan söka dit nästa år....
    / Maria

    SvaraRadera
  2. Grymt cool och söt Axel är i sin pyjamas:)Undra vilka som har köpt den:) Kram Emelie & Jimmy

    SvaraRadera
  3. Ni har fått en utmärkelse på min blogg! Kram

    SvaraRadera