söndag 17 oktober 2010

Inte mycket gjort!

Idag har det verkligen varit en lugn söndag här hos oss! Vi sov länge efter några små vakenstunder! Efter frukost och lite mystid gick Axel och jag på en långpromenad med moster Fia. Vi gick förbi Axels morfar och sa hej också! Sedan lagade bloggpappan och jag köttfärssås och spagetti till middag, men den fick vi avnjuta i omgångar, för just när vi satt oss vaknade prinsen och var hungrig! I kväll har jag varit på Tupperware-party och bloggpappan och Axel har varit hemma och lekt och myst tillsammans! Nu blir det Ensam mamma söker för min del, Axel sover och får se om jag får sällskap vid TV:n av bloggpappan:)

/Bloggmamman

3 kommentarer:

  1. Sååå himla goa bilder på go kille!...nu menar jag Axel, Jocke...om Du nu trodde nå´t annat. ;o)

    Snart, mycket snart kan man ÄNTLIGEN få lite Axelmys!!!! Ser mycket fram emot att få gosa lite med honom!! =D

    Må gott alla tre!

    Annia

    SvaraRadera
  2. hi, hi, hi...AnniKa ska det naturligtvis stå! ;D

    SvaraRadera
  3. AnniKa ska det naturligtvis stå! =D

    SvaraRadera