tisdag 7 september 2010

Usch...

Idag är jag jättetrött, trots att Axel bara åt en gång i natt. Jag har även ont i huvudet, men ska strax gå och göra frukost och fixa kaffe, blir nog bättre då!

Axel har ju hela tiden ätit bra, men de senaste dagarna tycker bloggpappan och jag att det går trögt med maten...Jobbigt när man vet att Axel verkligen behöver den, så klart för att gå upp i vikt men också för att han absolut inte få bli uttorkad med det hjärtfel han har...Han har också varit lite dålig i magen så det kanske hör ihop...Ska nog ringa in till neo idag och se vad de säger och kanske få åka dit och väga honom! Är kanske bara inbillning...

/Bloggmamman

1 kommentar:

  1. Oj, såg inte detta inlägget först. Så jag skrev i det andra.

    Det förstås jag mycket väl, att ni blir oroliga. Han följer säkert det "normala", där barnen har sådana perioder med mindre matsug och så där...men då är det ju ingen fara, för de tar igen det sedan. Men finns kanske nå´t lite "aptitretande" att få till honom?

    KRYA på Dig så Du blir pigg!

    Kram ♥

    SvaraRadera