måndag 6 september 2010

Lugn måndag!

Dagen har varit riktigt lugn för mig och Axel. Vi åt frukost med bloggpappan innan han körde till jobbet och jag hann fixa i ordning mig också! Sedan lekte Axel och jag lite och när han ätit och var mätt och glad gick vi till apoteket för att beställa lite ny medicin. Där efter gick vi en runda i det härliga vädret! Väl hemma igen tog vi det bara lugnt, åt lite, vilade lite och lekte lite! Jag började med kvällens middag, men helt plötsligt ringde Fia och sa att mormor bjöd på kroppkakor:) Så det fick det bli idag istället, men är ju skönt att ha morgondagens middag färdig redan!! Var inte hemma förrän 19-tiden, så Axel och pappa har myst lite och jag har strukit våra kläder inför dopet! Nu ska Axel strax äta igen och sen blir det nog sängen för oss allihopa. Jag visar lite bilder från dagen i ett collage!



Här kommer en bild till! Pappa och Axel tittar på Simpsons på TV och de ser ut att tycka det är bra båda två:)



/Bloggmamman

2 kommentarer:

  1. ...och vi måste allt vara jätte tråkiga i min familj, som mormor aldrig vill ha hem på middagar och kroppisar!...
    Men jag blev bjuden på GOD mat av maken igår, så gott att få sätta sig till dukat bord! =D

    FINA bilder på FIN kille! ♥

    kram på er!

    Annika

    SvaraRadera
  2. Haha!! Så axel gillar Sipsons? Peter och Elise kollar på fotboll och enligt Peter så håller Elise på Arsenal, precis som sin far!

    SvaraRadera