måndag 20 september 2010

Pappa kallar mig Alice!

Härom dagen fick jag hem en stickad overall som jag hade haft när jag åkte hem från BB, för ca 29 år sedan. Den är vit med lite lila detaljer. Den passade Axels storlek perfekt så när vi skulle åka och titta på fotboll i söndags tog jag på den på Axel. Jag tyckte han blev jättesöt i den men när bloggpappan efter matchen tittade ner i vagnen tyckte han att Axel såg lite "tjejig" ut så han sa: Hej Alice!


Vet inte vad ni tycker men söt är jag i alla fall!



Här är jag lite mera "killig" i min fina Stålmannen-pyjamas!

/Bloggmamman

4 kommentarer:

  1. Släng Dig i väggen Bloggpappan!! ;o)
    Axel är jättefin i overallen! Och man ser visst att Axel är en Axel!...men Alice är ett fint na,n det också!..;) Lila har varit en av min sons älsklingsfärger, även rött och rosa har det funnits i hans garderob. Inte tusan ser väl han ut som en tjej?
    Nä, fram med färger till pojkar och inte enbart en massa grönt, blått och beige! =0)

    Hur duktig storkille som helst ju, att kunna äta själv medans man sover, det är en konst det!

    Ha en bra dag!

    Annika

    SvaraRadera
  2. ...fast Bloggpappan...liiiite rolig var Du allt!...hi, hi...men jag vidhåller att han inte alls ser ut som någon Alice!

    SvaraRadera
  3. Mormor tycker han är jättefin i mammas overall, han ser inte alls ut som en tjej!

    SvaraRadera
  4. Mmm, tycker med han var fin i overallen!Och perfekt nu när det är lite kyligare ute! Men visst Annika, håller med dig, lite rolig var bloggpappan! Och är helt säker på att även han tyckte Axel var hur söt som helst!Kul mamma att du kommenterar!Första gången ju:)

    SvaraRadera