tisdag 21 september 2010

För dåligt!!

Idag har vi inte mäktat med att skriva nåt riktigt inlägg, och det är för dåligt!

Så när vi nu krupit ner i sängen och Axel sussar sött i sin säng så tänkte jag snabb-uppdatera er! Dagen idag har varit lugn, men ändå full av saker.Bloggmamman gick en förmiddagspromenad med Karin från föräldragruppen och Jag hade bestämt mig för att ta en halv semesterdag och jobbade fram till halv tolv, dels för att komma hem till familjen lite tidigt och dels för att följa med bror min till banken och kolla om huslån åt honom, gick sådär! Direkt efter jobbet så lagade vi lunch hemma, spagetti och köttfärssås, och det mina vänner gör aldrig bort sig! Sen blev det banken som sagt, och väl hemma därifrån så mös vi lite med vår guldklimp! Klockan sex gick bloggmamman på nytt en promenix, denna gången med systrarna! Jag passade på att få lite kvaliteterna med mitt Xbox samt at t jag gick för att handla våffelmix!

Som ni förstår blev det våfflor till kvällen och även SAIK-pojkarna P-M och Steven Israelsson var med och spisade!

Nu är det godnatt! Puss och kram!

/bloggpappan

2 kommentarer:

  1. Tänka sig vad olika vi ser på det där med kvalitetstid....;)

    Ha en BRA dag idag!

    Annika

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, visst gör vi Annika! Hoppas du är frisk nu!

    SvaraRadera