söndag 29 maj 2016

Helgen!

Veckorna tuffar på och nu räknar jag ner till mitt första sommarlov!! Bara tre veckor kvar! Ska bli skönt att få tid att bara vara, mycket av tiden blir ju bara barnen och jag, då maken jobbar i sommar med...

Helgen har varit bra! Igår var barnen och jag på Trummenäs med moster Fia,  hon och Per har passat mormor och morfars hus. Vi cyklade, kollade golftävling och hade det bra! Pappan var i Tyskland och köpte dricka till vår 35-årsfest som komma skall.

Idag började vi med lite morsdag-firande med fika och presenter på sängen! Fina örhängen som Axel valt och en klänning som jag har sagt att jag gillade hade pappan köpt! Satt som en smäck! Tack min fina familj!!  Axel,  sötnosen, gjorde ett hjärta till mig med fingrarna,  detta är till dig, mamma! Min stora älskling!

Sen blev det golf och lite bad på Trummenäs!  Inez är ett riktigt badmonster, blev helt vansinnig när jag tog upp en henne från det iskalla vattnet! Axel doppade sig två gånger vid bryggan! 

Hemma har vi fixat och donat, målat några husknutar,tvättat, klippt gräset, tvättat bilarna och barnen har badat här hemma med i flera omgångar! 

Nu gör vi oss redo för en ny vecka!

1 kommentar:

  1. Tack för en härlig lördag! Och badet på söndagen! :)

    SvaraRadera