torsdag 27 februari 2014

Underbart!

Idag har axel och jag haft riktigt pappa/Axel-mys! Så fort jag slutat jobba så åkte vi till McDonalds för att äta middag! Därefter så spenderade vi mycket tid i djuraffären. Det skulle väljas tillbehör till akvariet och så fiskar förstås! Men viktigast av allt för Axel var att vi var tvungna att köpa fiskmat! 

Helt fantastiskt kul har vi haft och nu pågår arbetet med att acklimatisera fiskarna till deras nya hem! Jag sa att fiskarna måste vara kvar i påsen en stund för att vänja sig vid vårt vatten och då sa Axel: om jag spelar en sång på min xylofon så tror jag fiskarna mår bra! Och så spelade han! 

En liten stund till sa jag och då hövdade han bestämt att om vi gick ut till en lägereld och campade så skulle fiskarna nog må bra! Vad får han allt ifrån ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar