tisdag 14 januari 2014

Hos farmor och faster!

Idag har Axel fått umgås med farmor och faster hela dagen i vårt hus i Rödeby. Om inte det skulle vara nog så ska han också åka med dom hem till fur för att sova där till onsdag. När jag slutat jobba så åkte jag direkt hem för att packa hans övernattningsgrejer. Jag hinner inte in genom dörren förrän axel möter mig och säger : kan du hjälpa mig sätta barnstolen i farmors bil, så jag kan sova över!! Sötaste! 

Och en resväska skulle han också ha, och givetvis packa själv! 





Innan han åkte iväg så var det dags för lite hej då! Som vanligt så körde axel hela registret! Bye bye, love you baby! Älskar dig, ich liebe dich (ursäkta stavning).

Och så fick jag ett mms för en stund sen av farmor där det stod: tog sig ett bad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar