onsdag 4 juli 2012

Hemmabus!

Efter att ha fått träffa läkare, sjukgymnast och fått 10-penicillinet så valde jag och axel att åka hem en stund innan 16-medicinen!

Axel somnade dock på vägen hem i bilen, något som för övrigt inte hänt på riktigt länge, så jag bar honom raka vägen till sin säng! Där tror jag han trivdes för han sov nästan två timmar! Sen blev det lunch!

Därefter har vi spenderar massor av tid utomhus! Ja, just det jag kanske inte har berättat det, men vår son går igen!
Och och det med besked! Man får inte hjälpa honom alls längre utan nu kan han själv igen! Det är i och för sig med en riktigt krokig gång han tar sig fram, nästan släpar ben och fot med sig men det beror på att fotleden fortfarande är stel efter att inte använts på flera dagar! Han har i alla fall inte ont längre!

När tyckte att han behövde vila foten lite så plockade jag fram lite vatten och i Axels fall är det lika med himmelriket!
Det åkte också med lite diskmedel oh en visp samt sugrör! Här ska det skummas och bubblas!

Efter det blev det en liten fika! Gott!!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar