tisdag 15 maj 2012

Mediatid!

Nu är det återigen dags för familjen att få berätta sin historia. Denna gången är det i tidningen Allas och det är bilder och reportage från tredje operationen. Ska bli riktigt spännande att se hur detta blev!

Sen så har blt hört av sig och ville göra en uppföljning och jag skulle tippa på att det blir i slutet av maj början av juni!

Igår så var bloggmamman och jag på västra mark för att springa blodomloppet och med tanke på hur många löppass eller ja till och med träningspass jag gjort den senaste tiden så kan jag inte vara annat än nöjd med 54.45 på milen!

Bloggmamman sprang 5 km och gjorde även hon superbra ifrån sig!

/bloggpappan

3 kommentarer:

  1. Jag såg i förra veckans Allas att ni skulle vara med denna veckan. Ska bli spännande att läsa den i morgon. kram

    SvaraRadera
  2. Artikeln i Allas var mycket bra, lagom och mycket bra bilder.

    <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Tack Karina! Ja, vi är nöjda med den också! Kram!

    SvaraRadera