måndag 21 maj 2012

Idag...

åkte jag till jobbet med ett leende på läpparna! Jag hade precis lämnat Axel på förskolan och han vinkade till mig utan tårar! Tänk vad lite som kan göra mig glad! Ja, naturligtvis hade jag varit ännu lyckligare om jag fått vara hemma med min lille skrutt och bara fått njuta av den härliga dagen med honom, men det alternativet fanns ju inte:)

Lika lycklig blev jag när jag kom till förskolan på eftermiddagen för att hämta Axel! Då möts jag av en liten kille som ler när han ser sin mamma, skitig i ansiktet så man ser att han haft kul och får höra historier från dagen som får mig att skratta! En bra dag har Axel haft på förskolan då han lekt med vatten, sprungit upp och ner för en backe och pedagogen kände i varje vändning att: hjälp, nu ramlar han, men Axel klarade varje vändning utan fall, ätit en liten portion lunch och ätit lite smörgås till mellanmål! Ja, kan inte säga annat än att jag är så nöjd med förskolan och att jag inte längre känner mig det minsta orolig när jag lämnar honom! DET är en härlig känsla!

/bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar