onsdag 7 december 2011

Lucka nummer sju!

Och där fanns det en silvrig bil! Brum, brum låter den.. Men roligast tycker nog Axel det är att öppna och sluta bort papperet runt paketen!


Rasande fart på denna onsdagen! Efter frukost så plockande vi på oss kläderna och begav oss på en promenad mot min arbetsplats. Där skulle jag hjälpa till med datorn och lite medans Axel lekte ute med alla barnen! Men eftersom Axel spenderar stora delar av natten med att sova riktigt oroligt så blev det istället så att han somnade medans jag var inne och busade med alla barn och samtalade med kollegor.

Väl hemma så blev det lunch och så kom min snälla mamma och bror Niklas för att hjälpa mig hämta lite gipsskivor och elprylar! Precis när jag och bror lämnade gården så kom också bloggmamman hem från jobbet och med sig hem hade hon moster Fia!

Hämtning av byggprylar gick fint och en stund efter att vi kommit hem så anlände syster och hennes kille till Rödeby! Tomas skulle hjälpa mig att koppla ihop elen i evighetsbygget i hallen. Efter att tomas slitit hårt så var elen dragen och färdig strax efter åtta!

TACK!

Bloggmamman hade begett sig iväg på fika med kompisar och efter att Axel somnat slog jag mig ner framför tv:n för att se Basel mot United..... Men sen förbannade skiten tänker jag glömma.... NU!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar