söndag 13 november 2011

Fars dag!

Axel och jag är vakna och igång med lek. Bloggpappan får sovmorgon idag, dagen till ära! Om någon timme ska Axel och jag upp och fira pappan:) Mysigt, tycker jag!

Igår var Axel och jag i stan på förmiddagen. Axel gick och gick och man får inte hålla honom i handen vilket innebär ett antal vurpor men lika glad är han! Vi träffade mostrarna, morbror och mormor! Eftersom inte Axel går i butiker så är det bra att man kan mötas upp i stan så även jag kan uträtta ärenden och alla blir nog glada att få en liten stund med världens goaste Axel! Bloggpappan erbjöd sig att ha Axel hemma men jag kände att det funkade bra att ta med honom till stan och bloggpappan kunde fixa lite här hemma.

Eftermiddagen var lugn här hemma, vi lagade middag och gammelmormor och gammelmorfar kom på ett snabbesök! På kvällen kom moster Fia och hälsade på. Axel gick och lade sig i vanlig tid och vi kunde slå oss ner i soffan allihop och kolla Så mycket bättre! Ett riktigt bra program tycker jag!

Nehe, nu pockar Axel på uppmärksamheten!

/bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar