söndag 16 oktober 2011

Söndag kväll!

Ska alldeles strax gå och sova efter en dag då jag varit ganska trött efter utekvällen igår. Axel vaknade ändå inte förrän 06.30, men tyvärr blev det ju inte många timmars sömn ändå. Jag var vaken med honom ca 1 timme där på morgonen innan jag tvingade upp bloggpappan för att leka med Axel. Förmiddagen tog vi det lugnt och bara mös av att kunna göra så. Vid 11-tiden begav vi oss mot min mamma och pappa för bloggpappan skulle hjälpa min pappa vid isoleringen av deras förråd. Axel och jag busade med mormor. Efter att Axel ätit lunch somnade han gott utomhus i vagnen. Jag tog en liten vila på soffan:) Vi fick god middag som tack för hjälpen och efter det gick vi hemåt igen. Vi lekte här hemma och efter ett tag blev jag så trött så jag fick gå och vila. Innan det var läggdags för Axel tog vi ett bad tillsammans och efter det somnade han gott.

Axel har varit lite hes idag och lite småförkyld. Hoppas inte det blir något mer av det. Han äter även snart upp sina händer och fingrar så kanske, kanske är det fler tänder på G.

I morgon väntar ännu en lång dag på jobbet för min del, då jag först ska jobba min tid och senare ha p-möte till 20.30...Men sen dröjer det ett tag innan det blir kvällsjobb igen, hoppas jag i alla fall!

/Bloggmamman

/Bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar