måndag 26 september 2011

Nu vet jag!

Efter att ha spenderat hela dagen i hässlegården så är jag en erfarenhet rikare!

Nu vet jag nämligen exakt hur man gör undebart goda kroppkakor! Inte tråkigt!

Det var gammelmormor Janet som undrade om det inte skulle smaka med kroppkakor idag, och vad svarar man på det? Så efter att Axel somnat underbart gott i sin vagn, (en tupplur som för övrigt idag varade i 2 timmar och 20 minuter) så satte vi igång. Janet tärnade fläsk så det stod härliga till medans jag skalade potatis. Sen rev hon potatisen medans jag kramade ut vätskan! Och resten är historia via en njutning i munnen, ner i magen och just nu i toalettstolens avloppssystem... Oj får man skriva så? Ja!

Bloggmamman dök också upp efter jobbet och tog del av de goda!

Hemma i stan igen så fick vi besök av finaste Maria! Det blev kaffe, prat och en riktigt trevlig kväll innan hon åkte hemåt för att se hollywoodfruar!

Jag har av någon sjuk anledning också börjat titta på det, inte så att jag gråter om jag missar det men är jag hemma så slår jag på det! Men idag tog nog ändå priset! Jag förstår inte att man ger Gunilla tv-tid över huvud taget! Sjukare människa än henne får man leta efter! Jag vet, det är nog tredje tisdagen i rad som jag gnäller på henne.. Men idag tog det priset!

Jag är inte en perfekt förälder, inte ens i närheten med jag börjar nästan fundera på om det inte borde krävas licens för att skaffa barn när jag ser en så jäkla idiot som Gunilla!

Hårda ord från en liten man i Karlskrona, Blekinge... Men åh vad jag står för dom orden!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar