fredag 30 september 2011

Att somna i soffan!

Att somna i soffan är både underbart skönt men minst lika jobbigt som skönt. För när man vaknar efter lite drygt 1,5 timme så är förvirringen total... Vad hände, och i vilken ände ska jag börja nu? Åh, vad grejer som står framme, åh jag måste göra mig i ordning! Och hur gick det i det intressanta programmet?

Ja och så vidare!

Detta var i alla fall vad som hände igår kväll, klockan nio bytte bloggmamman den sittande positionen till en liggande och jag myste upp bakom! En stund senare sov vi båda och vaknade halv elva!

Jag hade tänk hämta flyttkartonger hos en kompis strax efter nio, men det sket sig!

Idag har Axel och jag bara myst hela förmiddan! Han har de senaste dagarna velat sova på förmiddagen och sen på eftermiddagen istället för bara en gång efter lunch så därmed går förmiddagen ganska fort!

Efter lunchen, pasta och köttfärssås, så blev det en tur till lekparken och där är vi ännu! Så gott väder. Om en stund kommer moster fia och till kvällen så ska det lagas inbakad fläskfilé! Gott.

Tror det får bli hemgång och bad nu för axel har sand långt in i öronen

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar