tisdag 30 augusti 2011

Ännu en lång dag!

Ja, för min del har det varit en lång dag hemifrån idag också, Axel och bloggpappan har varit hos min mormor och morfar och klippt gräset och lagt upp Axels byxor inför bröllopet. Mormor fick också äran att hjälpa till och stryka Axels skjorta och väst till bröllopet då strykning inte är min specialitet och jag är livrädd för att strykjärnet ska få för sig att fälla ut någon sorts färg på skjortan så den blir förstörd:) De fick god middag där också.

Jag kom inte hem förrän efter 17 och då åt Axel och jag lite middag och sedan gick vi och handlade lite. Shit vilken blåst det är ute, kom knappt fram på vissa ställen... Hemma igen lekte vi i Axels rum. Jag läste för Axel, samma bok typ hundra gånger! Och varje gång jag läste en viss mening så log han med hela ansiktet:) Söta lillskrutt som har hittat intresset för böcker, härligt!

Efter att Axel somnat har bloggpappan och jag inte gjort mycket. Jag är genomförkyld och känner mig lite dassig och bloggpappan är inte heller helt hundra, så snart blir det sängen för oss. En tidig kväll behöver jag som börjar 06.00 i morgon...

Godnatt!

/Bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar