söndag 19 juni 2011

Söndagkväll = golf

Bloggpappan och jag har bänkat oss framför TV:n/datorn för att kolla upplösningen av helgens golftävling:) Spännande ska det bli!

I morse gav sig bloggpappan iväg på sin egen golftävling och han var nöjd efteråt! Kom på plats 10 i sin klass, helt klart godkänt:) Axel och jag tog det lugnt på förmiddagen och efter en lång sovlur för oss båda tog vi en promenad med moster Fia. Hemma igen var det lunchdags och efter lunchen lekdags! Moster gick hem till sitt och efter ett tag somnade Axel. Jag tog fram lite jobbsaker för att kolla igenom lite inför planeringsdagen i morgon. Bloggpappan kom hem och när Axel vaknat gick de iväg till lekparken en stund.

Maria kom in till oss och vi pratade lite bröllopsplanering och åt grillat och potatisgratäng, mycket gott! Medan vi grillade på balkongen gick Axel med sin vagn längs med hela loftgången, fram och tillbaka, fram och tillbaka, söta lille unge:) Supertrött var han ikväll, så efter ett bad och en flaska välling stupade han i säng!

I morgon är det som sagt jobbdags för min del, planeringsdag inför hösten står på schemat! Axel och bloggpappan ska därför vara hemma tillsammans. De får nog besök av farmor och farfar och myser nog en hel del kan jag tro! På kvällen blir det kanske fotboll för oss då bloggpappan spelar sista matchen innan sommaruppehållet.

/bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar