tisdag 26 oktober 2010

En vecka kvar!

Vid den här tiden om en vecka så är Axel förhoppningsvis opererad!
Hemskt otäckt, hemskt nervöst, hemskt oroligt!
Men också hemskt skönt att få det gjort för att sen gå vidare.

Och när vi kommer tillbaka från Lund är det hög tid att börja tänka på Julklapparna!
Man vill ju inte var ute i sista minuten!

På köpmansgatan rullar det vidare i maka takt. Vi har på förmiddagen varit och vägt Axel igen. 6210 denna gången och kurvan ser fin ut.

Vad kan jag mer skriva?

Bloggmamman är ute på prommenad med kompisen Lisa och jag ligger på soffan och kollar Simpsons = kvalité!

Funderar på om det inte blir ett frallbak ikväll, det är aldrig äckligt med nybakade frallor!

/bloggpappan

3 kommentarer:

  1. Jag har provat skriva kommentarer i flera dagar nu, men INTE har de fastnat inte...har ni möjligen lite sencur vad gäller mig kanske?? Tycker att jag typ alltid skriver och så där?...;o)

    Visst är det oroligt med operationen, men akta er vad skönt när det är över och Axel mår bättre!!!

    TACK för alla bilder ni delar med er av och nu även lilla videosnutten - GULD värt då vi inte kan få träffa honom! ♥

    Kram på er alla tre!

    Annika

    SvaraRadera
  2. Haha!Nej, ingen sencur för dig Annika :) Tycker bara det är kul att du kommenterar! Och har faktiskt tänkt att det inte har varit några kommentarer från dig på länge! Men nu fick jag svar på det:) Så vilken tur att denna fastnade!! Ja, är ju tyvärr så att det är enda sättet för alla att få se vår lilla prins, men vilken tur att ni är nöjda med bilderna ni får se!!Kram!!

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt det såg ut på Långö. Och solen kan minsann vara överskattad också.

    Förstår att ni längtar till att operationen ska vara över. Försök fokusera just på att vara över.

    Kram Mia

    SvaraRadera