måndag 13 september 2010

Dagens händelser!

I morse var det dags för Axel att äta lagom till bloggpappans väckarklocka ringde 05.30! När Axel väl ätit klart somnade både han och jag om och sov till klockan var halv nio!! Då steg vi upp så jag hann äta frukost innan Axel skulle äta igen! Sedan gjorde vi oss i ordning för att gå bort till Axels mormor en stund. Det ösregnade på vägen bort till henne, så jag var dyngsur när vi kom fram! Axel låg torr i vagnen och sov gott:)

Vi stannade hos mormor en stund och Axel var superglad och skrattade och log och pratade med sin mormor! Där efter tog vi en kort runda över stan. Strax innan 14.00 kom bloggpappan hem. Då gick vi till simsalabim och lämnade tillbaka en spargris som Axel fick i doppresent. Vi hade redan en likadan hemma! I stället köpte vi "boken om mig" på Bokia. Väl hemma började jag skriva i boken och klistra in foton, är ju riktigt skoj att ha när Axel blir större!

Senare lagade vi middag och PM kom på besök. Bloggpappan redigerade filmen från dopet och Axel och jag lekte! Vi kollade på TV och PM kom med våfflor till kvällsmat! Mycket gott!

Här kommer bilder från dagen:









/Bloggmamman

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig dag! Mmm... Våfflor, det var länge sedan!

    SvaraRadera