måndag 2 augusti 2010

Favorit!

På torsdag har Axel hunnit bli hela elva veckor gammal och vi har verkligen sett framsteg och lärt känna vår guldklimp!
Så idag när vi är på kristianopel och vandrar, och Axel just nu matas i bilen passar jag på att lista lite favoriter!

Vart sover jag helst: på pappas/mammas bröst!
Favoritleksak: mitt babygym och en "skrammelnalle" av min kompis Hjalmar
Där är jag lugnast: på skötbordet, i vagnen och i bilen
Bästa platsen att vara när mamma och pappa solar: Trummenäs
Favoritplagg: blöja, jag är sååå varm!
Favoritmusik: Den skiva jag fick av MVC när jag låg i mammas mage, den somnar jag till varje kväll!
Favoritnapp: Den Rosa Djurgårdsnappen jag fick av morfar!
Pryl som jag fått och inte klarat mig utan: vagnsparaplyet jag fick av farmor och farfar!
Plats jag besökt flest gånger: sjukhuset!
Favoritfotbollslaget: SAIK där pappa spelar!

Haha!

/bloggpappan

2 kommentarer:

  1. Oj vad tiden går fort. Stora killen nu ju, fast ändå så liten och med en lång favoritlista, roligt! Hoppas ni hade mysigt i Kristianopel, de e nog vår bebis mest besökta plats i sommar =) Kram på er

    SvaraRadera
  2. Vår "bebis" är minsann två veckor äldre!...Gibzon alltså..;o)

    Du bloggpappa, när jag träffar Axel ska jag bannemej fråga honom om den där sista "punkten"!...;o)

    SvaraRadera