måndag 26 juli 2010

Måndag kväll!

Nu sitter vi i soffan igen! Våra gäster har gått för en stund sen, var mycket trevligt och jag tror Magnus var nöjd med sina presenter. Jocke har några kompisar här nu, så de sitter och spelar Fifa...Jag har fixat med lite bilder och testat ett nytt program som Lisa tipsade mig om! Är lite svårt, men får väl testa fler gånger! Man hittar säkert fler funktioner med tiden. Axel ska äta vid 23-tiden, sen blir det nog sova för min del. Jag tycker jag är trött idag fast jag sov en stund i eftermiddags:)

Här är det collage jag gjorde i alla fall:



/Bloggmamman

2 kommentarer:

  1. Duktig du e gumman Jättefint collage. Visst e de kul!!! Ser fram emot att ses imorron, knappt träffat axel ju =) Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med collage! Det hade jag två stora tavlor av barnen, när de var små. :o)
    Men Du, de som ni nu gör (på "min tid" fanns ju liksom ingen dator till hjälp!!!) kan man ju göra som vykort!...och gärna skicka till släkten liksom ju...;D

    Kram på er!

    SvaraRadera